Sayfalar

KATEGORİLER

Bu Blogda Ara

7 Eylül 2012 Cuma

İLK SAĞ VE SOL KANAT OYUNCULARI

İşte Trabzonspor'un ilk sağ ve sol kanat oyuncuları. Haydar Tuncer ve Metin Kenan Aksu. Bu ikili 45 yıl sonra Trabzonspor'un kuruluş yıl dönümü için biraraya geldiler.
haydar tuncer- metin kenan aksu

Haydar Tuncer, “Orta okul yıllarında yine beraberdik. Kenan sağda ben solda sırada oturur ders dinlerdik. Okuldan kalan zamanlarda Trabzon İdmanocağı'nda top oynardık sonrasında Trabzonspor kuruldu ve Kenan'dan ayrıldım. Trabzonspor'da top koşturdum. Bir sene sonra Kenan'da geldi ve Trabzonspor'un ilk sağ kanat ile sol kanat oyuncuları olarak tarihe geçtik.”dedi 

Trabzonspor'un büyük aile olduğunu söyleyen Kenan Aksu, “ böyle büyük ve onurlu bir camianı ferdi olmak beni mutlu ediyor. Yıllarca top oynayıp hayallerimi süslediğim Trabzonspor bugün daha güçlü ve dahada güçleneceğine inanıyorum.”şeklinde konuştu.
haydar tuncer





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder